Moretti Parts

Moretti Parts
Koszyk Schowek

Jak kupować

Panel zamówień Moretti Parts ma za zadanie ułatwić Państwu dotarcie do produktów których poszukujecie. Prosimy o poświęcenie kilku chwil na przeczytanie krótkiej instrukcji obsługi naszego Panelu zamówień.

 

Rejestracja

Aby zarejestrować się w Panelu należy kliknąć "logowanie/rejestracja" i wypełnić pola danych logowania, podstawowych informacji oraz adres przesyłki. Ostatnie pola wypełniamy tylko w przypadku gdy adres wysyłki jest inny niż siedziba firmy.

Po kliknięciu "zarejestruj się" otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do potwierdzenia rejestracji. Wiadomość zostanie wysłana automatycznie na adres podany w czasie rejestracji.

Do zakończenia rejestracji należy kliknąć link z wiadomości.

 

Teraz masz dostęp do Panelu zamówień. Jeżeli jesteś osobą prywatną możesz przejść do zakupów.

 

Natomiast jeżeli jesteś osobą prowadzącą salon skuterów, serwis lub sklep z częściami możesz otrzymać rabat na wszystkie produkty w naszej ofercie. Jedynym warunkiem jest przesłanie dokumentów firmy:

  • wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (stary wpis do ewidencji działalności gospodarczej)
  • NIP
  • Regon

na adres biuro@morettiparts.pl.

 

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zgodność przesłanych dokumentów zostanie nadany dostęp do cen hurtowych. Będziemy starali się nadać dostep jeszcze tego samego dnia.

 

Poszukiwanie produktów

Panel zamówień posiada trzy menu dzięki, którym można poszukiwać potrzebnych produktów w łatwy i szybki sposób.

Po kliknięciu "Menu pojazdów", przejdziesz do strony ze zdjęciami pojazdów. Jeżeli znasz nazwę pojazdu do którego szukasz części możesz skorzystać ze spisu modeli z prawej strony. Po wybraniu modelu będą widoczne tylko części zalecane do danego modelu. Po wybraniu części, można sprawdzić czy dany produkt posiada zamienniki.

 

Prosimy pamiętać, że informacja na temat części zalecanych i zamiennikach jest poglądowa i sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne błędy. Jest to spowodowane częstymi zmianami podzespołów przez producentów pojazdów.

Zalecane oznacza że cześć na 95% pasuje do danego modelu, natomiast zamiennik oznacza, że możliwość pasowania do modelu wynsi 70%, część uniwersalna oznacza, że pasuje do wielu modeli, ale nie do każdego.

 

Kliknięcie menu intuicyjnego spowoduje wyświetlenie z prawej stony menu podzielonego na układy i zestawy części. Np. "sprzęgła i wariatory" lub "akcesoria".

 

Po kliknięciu menu alfabetycznego, po prawej stronie wyświetli się lista wszystkich produktów w kolejności alfabetycznej.

 

Dostępne są także filtry produktów według nazwy lub symbolu produktu.

Informujemy, że w Panelu nie ma produktów ze stanami zerowymi.

 

Zamawianie

Jeżeli znalazłeś produkt, który chcesz kupić należy wpisać w odpowiednie pole ilość a następnie kliknąć "do koszyka", towary zostaną dodane do waszego koszyka. Towary można dodawać do koszyka każdego dnia a zamówienie sfinalizować np. w piątek.

Prosimy pamiętać, że produkty z koszyka mogą zniknąć jeżeli inny użytkownik wykupi towar przed złożeniem waszego zamówienia.

Po skompletowaniu zamówienia w koszyku należy kliknąć "złóż zamówienie". Następnie wybrać rodzaj dostawy, formę płatności, sprawdzić czy dane do wysyłki są prawidłowe i kliknąć złóż zamówienie. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz maila z informacją o złożonym zamówieniu. Prosimy o sprawdzenie czy pozycje w potwierdzeniu są poprawne. W razie jakichkolwiek błędów prosimy o natychmiastowy kontakt z biurem pod numerem telefonu 32 237 90 43 ( od poniedziałku do piątku 8 - 16 oraz w soboty 8 – 12 ). Wszystkie zmiany statusu zamówienia będą przesyłane na adres mailowy.

 

Modele

Modele w foto menu pojazdów mogą mieć przyporządkowaną różne cyfry na przykład Huragan 1, Huragan 2. Cyfry przyporządkowane do modelu pojazdu oznaczają, że te pojazdy pochodzą od różnych producentów, lub jeden producent zmienił tak dużo podzespołów, że jest to w zasadzie inna wersja tego samego modelu. Jeżeli nie będą mieli Państwo pewności czy wybrany model jest rzeczywiście tym modelem, do którego szukacie części prosimy o kontakt z nami. Nasi pracownicy udzielą Państwu wszystkich potrzebnych informacji.


Dostawa

Produkty zamówione przez Państwa w Panelu zamówień firmy Moretti Parts, będą dostarczane przez firmę DPD lub mogą zostać odebrane osobiście w siedzibie firmy. Zamówienia o dużej objętości mogą być dostarczane przez inną firmę niż DPD.

 

Zamówienia otrzymane do godziny 14.00 są realizowane tego samego dnia. Zamówienia otrzymane po godzinie 14.00 będą realizowane dnia nastepnego. Z powodu dni ustawowo wolnych od pracy czas dostarczenia zamówienia może się wydłużyć.

 

Koszt dostawy

Koszt wysyłki zamówienia wynosi 15 zł brutto. Niezależnie czy zamówienie będzie zawierało 1 czy kilka paczek, klient zawsze płaci taką samą kwotę.

Każde zamówienie jest traktowane osobno, brak możliwości dopakowania towaru do poprzednich zamówień.

Zamówienia powyżej 500 PLN netto są wysyłane na koszt firmy Moretti Parts.

 

Odbiór

Prosimy aby przy odbiorze zwrócić uwagę czy towary nie zostały uszkodzone w trakcie transportu. W przypadku uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłek powstałych w czasie transportu, reklamacje będą rozpatrywane tylko pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej przesyłkę protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.

 

W przypadku odbioru osobistego prosimy o podanie ( mailowo lub telefonicznie ) przybliżonego czasu odebrania zamówienia. Pomoże to przygotować paczkę dla państwa na czas.

 

Po odbiorze prosimy o sprawdzenie zawartości paczki. Powinny się tam znajdować faktura VAT oraz wszystkie towary, które Państwo zamówili. Jeżeli zauważyli Państwo jakieś braki w paczce prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczy 32 237 90 43 lub mailowy na adres biuro@morettiparts.pl od poniedziałku do piątku 8 – 16 oraz w soboty od 8 – 12.

 

Reklamacje o brakach w zamówieniu przyjmujemy do trzech dni roboczych od dnia odbioru przesyłki od kuriera. Po upływie trzech dni roboczych reklamacje nie będą rozpatrywane.

Do uznania reklamacji są także wymagane dokumenty potwierdzające zakup produktu.

 

Zmiany dotyczące odbioru towaru

W przypadku braku możności odbioru przez Państwa przsyłki w wcześniej ustalonym terminie prosimy o kontakt telefoniczny 32 237 90 43.

Życzymy udanych zakupów,
Moretti Parts

 

Nie wiesz jak znaleźć część, znalazłeś błąd, strona nie działa poprawnie lub chcesz zasugerować nową funkcjonalność?

Wypełnij poniższy formularz.

Twoja sugestia jest niezbędna do ciągłego udoskanalania naszego panelu.