12N14-3A
Najtańszy typ akumulatora. Jego niewątpliwą zaletą jest niska cena i duża dostępność w sklepach motocyklowych. Tego typu akumulatory posiadają płynny elektrolit, który samemu trzeba uzupełnić. Daje to pewność, że w akumulatorze, który stał na półce przez dłuższy czas nie wyparował elektrolit. Po zalaniu należy pamiętać o regularnym kontrolowaniu poziomu elektrolitu. Ten typ powinien być zamontowany zawsze w pozycji pionowej. Najczęściej znajduje zastosowanie w starszych motocyklach, gdzie zapotrzebowanie na prąd nie jest duże.
Dane techniczne
- typ kwasowo-ołowiowy
- napięcie 12V
- pojemność 14 Ah
- prąd rozruchowy 150 A
- sugerowany prąd ładowania: 1,4A, ( 10h )
- waga 4,3 kg
- wymiary sz.134 x gł.89 x w.166 mm
12N14-3A
Najtańszy typ akumulatora. Jego niewątpliwą zaletą jest niska cena i duża dostępność w sklepach motocyklowych. Tego typu akumulatory posiadają płynny elektrolit, który samemu trzeba uzupełnić. Daje to pewność, że w akumulatorze, który stał na półce przez dłuższy czas nie wyparował elektrolit. Po zalaniu należy pamiętać o regularnym kontrolowaniu poziomu elektrolitu. Ten typ powinien być zamontowany zawsze w pozycji pionowej. Najczęściej znajduje zastosowanie w starszych motocyklach, gdzie zapotrzebowanie na prąd nie jest duże.
Dane techniczne
- typ kwasowo-ołowiowy
- napięcie 12V
- pojemność 14 Ah
- prąd rozruchowy 150 A
- sugerowany prąd ładowania: 1,4A, ( 10h )
- waga 4,3 kg
- wymiary sz.134 x gł.89 x w.166 mm