B39-6
Najtańszy typ akumulatora. Jego niewątpliwą zaletą jest niska cena i duża dostępność w sklepach motocyklowych. Tego typu akumulatory posiadają płynny elektrolit, który samemu trzeba uzupełnić. Daje to pewność, że w akumulatorze, który stał na półce przez dłuższy czas nie wyparował elektrolit. Po zalaniu należy pamiętać o regularnym kontrolowaniu poziomu elektrolitu. Ten typ powinien być zamontowany zawsze w pozycji pionowej. Najczęściej znajduje zastosowanie w starszych motocyklach, gdzie zapotrzebowanie na prąd nie jest duże.
Dane techniczne
- typ kwasowo-ołowiowy
- napięcie 6V
- pojemność 7 Ah
- prąd rozruchowy 70 A
- sugerowany prąd ładowania: 0,7A, ( 10h )
- waga 1,6 kg
- wymiary sz.126 x gł.48 x w.126 mm
B39-6
Najtańszy typ akumulatora. Jego niewątpliwą zaletą jest niska cena i duża dostępność w sklepach motocyklowych. Tego typu akumulatory posiadają płynny elektrolit, który samemu trzeba uzupełnić. Daje to pewność, że w akumulatorze, który stał na półce przez dłuższy czas nie wyparował elektrolit. Po zalaniu należy pamiętać o regularnym kontrolowaniu poziomu elektrolitu. Ten typ powinien być zamontowany zawsze w pozycji pionowej. Najczęściej znajduje zastosowanie w starszych motocyklach, gdzie zapotrzebowanie na prąd nie jest duże.
Dane techniczne
- typ kwasowo-ołowiowy
- napięcie 6V
- pojemność 7 Ah
- prąd rozruchowy 70 A
- sugerowany prąd ładowania: 0,7A, ( 10h )
- waga 1,6 kg
- wymiary sz.126 x gł.48 x w.126 mm